Tuesday, August 4, 2009

Been . . . .

Lets take it easy shall we ;D


SATURDAY


Hmm~ I think i was late for school, arrived around 7.40++ and the main gate kana blocked by cones so i had to stopped till the security came


Security : Penuntut sini?

Me : Awu

Security : Nah~ buat nama sama nombor kerita. Belesen sudahkah?

Me : ah? awu :D


Haha~ payah jua eyh, macam nada kana pecayai bah blicense ah ;p Maklumlah, nampak muda wawawawawa. So yeah i was like takut lah pasal manatau nada kana suruh masuk or kena report or whatsoevahhh~ I haven't ambil the permission to bawa vehicle eatah after that tarus went to HEP to ambil the permission form. Me tawa and hadi macam setaie dah mengisi the form, skalinya bnyak the syarat -_-' So paksa bawa balik.


Had physics practical after that~ Gila wah pasal i did a mistake on question one so smua salah lah =( Just to convert mA to A pun salah -_-' Apa lagi question 2, lagi tia paning cause idk when to stop the timer ah. After that i forgot mmm~ ntah lupa :D


Malamnya went to Syee's house for the tahlil, but before that i picked shahmi up and got sasat huahuahua, inda plang sasat :D limpas saja ;). Then wafil, again limpas jua haha. Then syarif, sikit lagi sasat and before that kami nearly accident haha, NEARLY yaw ;p Well not that dangerous lah pasal orang atu jua punya salah wah pasal ea memotong too ampir plus i was busy looking at the side mirro hahaha, and lagi skali masa arah roundabout~ Nada pass eyh =D but not my fault pasal ea nampak kami kluar but ea masih berlaju ;p or was it my fault? Entahlah haha, yang penting tidak ada yang tercedera ;D


At syee's we were becerita-ing saja and mengumpat-ngumpat haha. Stayed there till 10.30 the balik. Sent Daus, then syarif~ Eatah sorang-sorang diam ni pasal lalah XD Total silence lah that time haha. Then wafil and lastly shahmi. I balik home when it was around 12.oo sudah, pintu kana kunci so i had to ampas-ampas the door macam flinstone XD nada deyh :D



SUNDAY


Went to school for the band, but nada palng band pasal the teachers were busy arah somewhere, soas i think. Eatah but kami datang saja pasal drang kan jamming sana, free jua kan ;D i was late as usual pasal terlalai with poker, nada lagi sampat mandi tu huahuahuahua~ Nada jua orang tau wah ;p Pakai baju PE and sluar half, the security ada lagi~ So buat nama lagi, but this time ok lah pasal alasan band haha, but ea macam curious palng pasal he noticed that sorg pun of our teachers nada but except for us haha. Me ayyub azlan shrek and syafiq ganya ada. At 11.oo kami balik, me and azlan went to teguh raya untuk passport's size picture for the permission. Went to mama's cafe then to chub's after that


At chub's liat movie saja while waiting for the right time to jalan, ayyub datang there~ Supposedly ayyub was to meet me arah my house but plan nada menjadi pasal bnyak berubah lah :D. Hadi then informed me that ea datang arah my house sudah -_-' but i'm still far away~ Ea atu jua, kata nada jadi, nada semana-mana arah my house tia, so biar tia hungout with adinya :p while four of us went to stadium to ambil dano, kebesaran diraja ni ea ani ;p I feel macam an indonesian driver wah olehnya huahuahua =D, anak angkat sufri~ apa inda haha


went home after that, but rehat for 1 hour kali saja then we went to RBA's stadium, 6 people cramped into presea, sardine dalam tin eyh haha. The game was fun and i played as a keeper masa 1st half, nada bolos lah~ 4 saves kali saja yang i made pasal our defend karas kali ah. Sorang macam great wall of china (chub), sorang tyson gay (nunu), sorang vateran (daus), and sorang lagi yang nada makan brapa taun tu (dano) lapar bah ea ani eatah kan naik saja ;p I am really bangga with the 2nd attempt for the opponent which i managed to save secara kaluk vravishly XD 2nd half i played, idk what was my position, lari-lari saja haha ;D The game was great, we won 2 - 1


After that i had to sent ayyub home, then kehujung dunia hadi :p then syahmi and syafiq to mentiri. By the time me chub and danial mat datang arah my house it was already 7.00. So sorang-sorang paksa mandi as fast as possible pasal kami kan jalan again to stadium to watch DPMM play. King Aslan and Shrek were already waiting, i think we made them made for half an hour kali haha~ Owh yeah, ibunda suruh me pakai tucson. idk mengapa :D


Bought the tickets, went to the gerai-gerai to buy foods and drinks. We got a nice offer of nasi ayam $2 which kana sold to us $1 haha, kewl jua tu. As soon as kami masuk the stadium, it was almost second half nada berlawan~ the palyers were fighting and arguing about something, gila wah batahnya XD Abis makanan olehnya ;p In the end, a total of 3players from DPMM got a red card -_-' So DPMM lost 6 - 1, membazir duit eyh ='( Sent Danial mat after that then chub, ambil adi mu dgadong then sent king aslan back to narnia ;p



MONDAY


It was the last day of CYBERSINO, cyber+ casino, macam last day of holiday wah tu~ Gila wah tu. So i spent my time playing online poker saja sampai bankrupt -_-' then masa kan main real poker nada kana bawa -_-' bari banci eyh ;p So cs tah saja~ ptgnya main bula but mr fatlee happened to lupa bawa bula -_-' biginya ganya bawa nya ah =p So had to balik krumahnya to ambil it with chub and ayen, nasib jua ampir ;p We were playing against the form 4's, sadang~ Balik lelah i tidur arrggghhhhhhhh~ (snoring tu btw :p)


❤S, RR

No comments: