Saturday, August 8, 2009

The Sweet Escape

Thursday, hmm i forgot apa ada haha =D Malamnya i went to fatlee's house for the 100days makan-makan arwah, bukan makan arwah ah :p for arwah ;D. Before that had to send azmi balik to mentiri first then barutah ambil wafil. Kebesaran diraja ea ah :p I had to wait for him outside for about 15minutes~ tapi inda apalah, orang sibuk jua so dfahami lah ;D


Went to rimba after that, kan ambil zaim and syarif pasal they were having makans-makans at halim's but by that time drang balum siap the function so me and wafil went to giant kajap. Round-round, inda pulang, si wafil kan melepas dendam haha =p After ambil them barutah arah fatlee, 9.00 kali sudah by that time. The function started maghrib sudah haha, tau makan saja XD Nunu joules hadi aslan najwan sofian and shrek were there sudah.


It was payah to cari parking time atu, we tried everywhere yang possible but masih jua. Then syarif suggested by the side of the road, so awu saja tia then zaim lagi ngubah, he suggested to naik arah the bukit where ada mcm tempat carwash atu. Masa naik mati engine O_o pasal the bukit parah berabis and paham-pahamlah, nada handal =D Then sudah naik nada jua ada papa~ So paksa lah turun reverse, the the car mcm terstuck, idk why~ payah kan explain eatah :D Had to stop on the hill pasal kalau reverse tarus on the main road and bnyak cars lagi. When it was lapan so i reversed lah then stuck, mati engine i think hahaha XD Then reverse, ofcourselah start sudah :p, there was this fast car dari belakang -_-' laju banar wah macam out of nowhere~ Sikit lagi hit us O_o Syarif Wafil and Zaim masatu was screaming and shouting their lungs out XDD Macam "Rul!!!!!!!!!!" haha cali lah, tegila-gila and all. Sikit lagi Ticket to HELL =D Last-last we parked tempat kadai cat, the place where i wanted earlier but nada kana setujui by syarif :p


After makan there was a changed of plan. Well sofian brought his dad's car and ea teroaksa hantar balik but the thing was ea mau sleepover jua sana US, america yaw :p So ea balik and me aslan zaim and wafil hantar syarif balim dulu then went to rumah sofian to ambil ea while the rest tinggal. Gilaaa~ dalam bah rumahnya ah, i don't know kampung apa tempatnya ani, pokoknya tarus sama akarnya dalam lah =D Banyak way plang kalau kan reach his house. The way we took to go there is much better than the way we took to go out, giiillaaa kali~ there was no lampu jalan wah yg the other way ah, total darkness -_-'. Then kami main-main skajap by tutup-ing all the radio and lampu while bejalan. Giilaaa~


" Waaahh!!! " - sofian. Yes i admit it, i was kinda tekajut jua masa atu huahuahuahua XD Then masa buka lampu sama jua =D Pasal it was dark kan, the moon lagi orange, eatah masa buka the lights tarus-tarus menyuluh the selekoh signboard eatah bari takut haha


Nearly 12.00 barutah sampai at fatlee's balik, and it was another POKER NIGHT ;) Played poker, watched movies, makan till it was 5.30 in the morning baru tah tidur =D Syarif and Hadi saja yang inda sleepover, the rest awu. Woken up by king aslan around 7.00 but then tidur balik. Come on lah~ baru jua about 2hours tidur :p At 8.00 barutah jalan and all, nada lagi mandi wawawawa~ me :p others entah :D Sent jwan to beribi 1st cause ea tution then by 9 barutah me nunu aslan and shrek datang to band. Sir reymi was there, finally~ So he told us about the new instrument, idk jadi kah nada ni =D Then after the thoery part baru tah concert, masa concert i played the snare awal-awal saja then the rest i fell asleep on the drum wawawwa XD They didn't wake me up masa abis ah, drang biarkan saja =D baik jua sadar haha. Sent ayyub home and i'm back at fatlee's


I had a date that ptg with me love at two but changed to 2.30 but i arrived at 3.00 huahauhua sorry :p I was mengambil-ngambil orang and tabiat with poker haha. Awal-awal from fatlee i had to send wafil balik 1st, zaim and pian mandi there. I had to go back to tukar baju and flew me ferrari to mentiri to ambil azmi cause u promised to antar ea gdgss. After ea ambil them wafil pian zaim. Watched gi joe, i don't really get the movie pasal nada brapa concentrate wawawa. This and that, sent pian, zaim then king aslan's wallet :p wafil then azmi.


Ok rumah si pian kan, about 1km after that tutong tia and rumah si azmi is at mentiri, kira macam aku round whole brunei muara jua tu haha. Gilerrs~. Owh ya, before i sent someone home, we went to shell station and pumped tyre, It was funny pasal si zaim takut kana the pump, maybe ea pikir sakit kali or krg labu ea kana pump XD hahaha si wafil ani sama tia jua takut XD kuncinya wah the door


by 10 i got home, lalah wah eatah tetidur :D aggggrhgggaaahhhgrggrggrrrhhhh


❤S, RR

No comments: