Sunday, October 31, 2010

suffering with that kind love


Haallloooo!!!


bangas!!! and i am still tired but have the feeling of wanting to go out awal ani, like ke stadium cause sana ada IT expo kan, ganya aku nada dangan huhu~ sad life ='( well pasal transport plg tu pasal the only available transport right now is~ mcm biasalah! yg anu ridin solo, motor.



Eyh! i think aku salah, i heard bunyi motor right now. Oww! maybe abg pakai atu kali and pindahkan presea saja =D . . . ok, NO~ i just saw atap presea begarak laju ;( ok adang! HAHA! solo pun solo lah~ after this lah aku mandi and solo ksana. Sesiapa yg membaca ani, bah come! come! come lah!! ke indoor ;D it's 1.20 btw :)

Thursday? apa ada ah? lupa ku dah :D hmm oww! aku tidur around 3 kan? eatah akhir bangun which was around 11 so o got to school around kan 1 cmatu. I didn't went to school tarus instead ke gerai maci mortal as they call it, yg tempat jual indomee dekat ms ah ;D Lurus! ada drang sana, but hazwan chub shreak and wilson ganya. The school was dead sunyi =O


ptg barutah ada dtg-dtg so i think i stayed at school saja eyyah! baru tu haha! we played bball! and there was a last minute plan of having a sleepover at bonethugz's house. Smua balik and yeahh! packing ku and all, by 9 malam ayen came with his chrysler nya woot woot! 1st time wah tu ku ikut atu and mcm sooting star wah dalamnya =O ( airplane ;p since si hayley williams bnyak wish sudah eatah makbul sudah hahahhahah! )


Rupanya i was the last one yg kena ambil huhu~ so paling kurang enjoy the ride ='( but i still enjoyed it eventhough kan frosbite ganya inda dalam sana ah haha! the doors lagi buka automatic woot woot! even the boot of the car punya pintu huehuehue! STOP! slept at around 5AM, gilerss! mcm apa! battleship punya pasal haha!


Friday! woke up around 9, 4 hours of sleep saja~ breakfast then jalan to masjid subok. Balik semula main lagi! wasn't a productive day of dota though pasal smua org saja siuk sendiri most of the time. Mcm apa yg boleh dbuat sendiri drumah, eatah yg drang buat dsana tu haha! mcm meliat movie, then main siuk sendiri and surfing and all hahaha! Atleast i found out something new lah with them


Yep!! Time Traveller!!! Woot woot!! i think it's Rose Tyler from Doctor Who! ;p



Aaanyway, toilet was my bestfriend there, ntah mengapa slalu ke toilet ah. but then now aku drumah ani nada jua ada demand kan ke toliet atu -_-' Slept early that night. most of us before 12 sudah kepisan. I was woken up skajap atu by aiman's and muaz's voices sabut-sabut namaku =p mengumpat! shialanzzz ;D baguslah jua cause i get to chat with liayan for a few minutes plg saja tu haha! pasal barutah nampak ea online =p or maybe aku yg nada slama ani hewhewhew! Amanlah tidur i selepas itu


The next day! which was yesterday, i seek help from FatLee, baik jua ea mau jua. So he came around 8 kali and brought muaz along since ea ganya yg bangun. Got home, ambil wallet and car and back to aiman. Arrived school at around 12 cmatu. Played heart attack with geng si poke-len~ ofcourse aku main buyuk hahaha! ;D


Played dota again arah rf, was supposed to lawan them tiffi of ws.c, our juniors, but nada ada drang ah, sialan kamu! so garena tah kami saja. itu pun sober. Balik awal sikit around 4.30+ aaaannddd~



Ada lonely pwingsas =p so mengaga lah ku flirting sama ea, payah~ jual mahal jenisnya =p HAHAHAHA! after ea balik then played bball, mendagani mengusai the bball hoop pasal patah oleh si gurka begantung! well aku bediri plg saja tu in the thing putting extra weight on it which wasn't actually necessary lolololol!


6.15 jalan from school and sent muaz 1st, then jon, ayyub and finally joules. Had a haircut after that before going home pasal i feel mcm sideburn ku rusak hantap sudah so i went for bald! =O inda percaya jangan ;p


Balik for 10 minutes saja, all i need to do was mandi and pack some stuff to bring aling with me. Jalan-ed, gilersss!! it was raining so heavily!! eatah bari takut ni, plus the lightning lagi =O mcm thrice the time lah it took me to arrive to stadium, labih jua ah~ twice saja nah haha!


Gave abg his tff crew shirt and exchanged keys! Yup so deep! had to use the motor actually with the kind weather lastnight =')



sajuk!!! kalau aku pee in my pants pun nada org tau tu pasal basah brabis dah smua hahaha! except for the lightning lollipop t-shirt and adidas bag that was being coverd by the jacket. Yeah 1st time wah ku tu dalam jacket ada bag haha! sakai wawawa! and the most annoying sad but yet interesting and fun was whenever ada tempat macam air batakung, y'know mcm the above picture, eatah aku pikir mcm kalau motor apa effectnya af if laju sikit, lagi ok kali dari car and mcm dalam pikiran ku slamat lah but i was wrong haha! arah kasut wah kraja kannya =p soaking wet!! so i had to raise both my legs as high as possible ke dapan, mcm talur usulku but siuk! haha! pasal mcm survey jadinya, kana or not wawawa! ok adang!


By the time aku dtg at rf, zaim amin ayyub and amin sana dah. Had to buka kasut pasal basah ah, krg rusak the CPU~ well air-conditioned lagi roomnya malam atu. Siapa nada kajar-kajar after going through what i had been, confrim tah gila tu org atu, sub-zero kali hahah! ok NVM =p Played 2 games with org sana, saja-saja while waiting for team si bahrin dtg. Ben then came. Batah ah si bahrin ah zzzz~ finally he came and 1 game ganya. At 12 baliks! Baik jua not that lebat after that, barai-barai saja, alhamdulillah ;)


Was so hungreyyh! baik jua ada nasi ampai-ampai on the table, dua tiga butir kah saja? jaditah HAHAHAHAHAHAH! i planned to dtg awal at serusop so dapat makan awal at jolibee or mana-mana but the weather spoiled it huhu ='( BYE


2.29! i think imma go maka dulu then mandi~ or the other way round then barutah jalan..........or not! BYE haha!

No comments: