Sunday, November 21, 2010

hey :) it's not a simple hey, it's a hey hey ;)

Haluuu!!!! Long time no update :D


A lot of things been going on lately :) eatah mengaleh, even now part of my body sangal -_-'


So let's start off with wednesday ;) hmm! lupa ku dah apa terjadi haha! i think i played bball masa ptg and balik ikut fatlee kali, or was it ayen? luupa ku eyh haha! Pokoknya yg ku ingat that night mcm mengajut ada call from joules, ea bawa sleepover arah ayyub so awu saja tia haha since nada yg kan d buat. He and amin were on the way. At nunu's, there were me joules and nunu, duhh~ ofcourse ;p HAHA! played dota against the AI till 3 or 4. Plan kan awal ke skulah but nada menjadi. Instead the next morning around 9 kali kami bangun, makan then played haha!


Larak-larak! by 2 kali barutah skulah. When there's nothing to do with a group of people, so! apa lagi!!! monopoly deal, stress lah mcm biasa. Dendam punya pasal =D Ahhh~ yg ani kali barutah main bball atu kali? and ani confirm ikut fatlee ni haha! awu ah! we went to the back parking lot arah yg basar ah and we found out that ghazali was still there, FOREVER ALONE ;p pukul 6 sudah and it was dark already, so kami hantar ea balik dulu


I think i watched some movies since thursday was kinda dull :D malamnya~












Eyyah malas kan buat review haha! inda plg ku pernah buat wawawa! saja post the pictures up so atleast yg nada membaca, liat gambar saja jaditah haha!


Friday!! aahh!! the exciting day of the week month year =p ok one of the most lah ;) Hmm! so last paper for liyana. Planned to go tasek for jogging with liyana and kawannya leeza and gymah.


Had 4 ways of going there.


1) awal sana mcm around 2.30 kali haha! that if aku ikut abg ku. So if aku awal bhapa ah? Maybe jog kali saja till liyana come. Hmm~


2) aku bawa kerita and hantar abg ku keraja but if cmatu by 5 paksa ambil ea, so most probably ani inda haha. Cause inda jua puas tu ertinya =p


3) public transport :D


4) gerbil or yg lain haha! but then menyusahkan jua -_-'


In the end! it doesn't even matter! i tried so hard! and lalalalala~ =p Was gonna go for 1 but after jumaat prayers abg tarus tia jua ciao~ -_-' so garena tah ku dulu tu haha! It was 3.30 sudah so i jogged down the hill. 11 minutes later i was at the bus stop. Yep! no.3 last-last =D Well it doesn't actually took me 11 mimutes to get there. Last i remember the time was 3.30 and i got ready and all. Around 5-8 minutes lah drg or 2-3, eyyah! :D


I waited for about 5 minutes kali arah bus stop ah but there were no sign of any bus passing by. Then from far far away, eyh inda eyh! atu arah shrek tu hahaha! ok NVM =p there was this suzuki car, ea bagi highlight arah ku then stopped by.


Driver : ugaugayeayea!


Me : Ahh?? apa??!!


Driver : Gagaggugugigig!!


Me : bandar?!


Driver : Awu~


Ok hahaha! nada clear wah pasal kereta lintas-lintas sana sini. There were 2 indons plg dah at the back seat so i sat at the front. OMG! aku hitchhiking! haha =p Taxi sapu as they call it and it's illegal =p but then all the way aku takut lah sikit manatau lain tujuannya. So i tried to remember every detail since aku nada tau plate licensenya~ There was this ManU road tag, ea pakai galang besi on the left, the car is auto, radionya no.3 is 98.1 eyyah nada-nada aku ingat kan ah hahah! mcm cool jua tu. Sekiranya ada something happened and police kumpul kan all suzuki yg cmatu then aku eliminate 1 by 1 and last-last confirmkan through radio hahaha! oh! there was also this number 7 in red on the top left ceramin :D


So he dropped me off at tasek and i paid a dollar~ inda plg ea minta but aku bagi saja cause i know he'll ask for it pasal pernah dah before with aiman and ayyub haha! To the girls, don't do this, tunggu saja for bus =p


Jogged for was it 5 or 6 times of the normal route. Waaw! and bara ada masih and the old same people masa aku active haha! cool-cool and waahhhhhh!!! masa aku mengaleh dah, she came!



inda plg ku tau lagu apa ni, yg penting the title saja haha! duuhh~ ofcourse lah dtg pasal plan drg hahaha! then everyone ada pasangan, next time pakai yellow ku eyh haha! we went hiking and it was loooonng kedalam =D and muddy -_-' but i had a great time ;) balik at 6 ikut ayahnda and ibunda


Otw balik i asked mom about tucson, yg bnrnya drang kan ambil dah ganya ada drama~ i wouldn't call it drama plg, ganya saja kan pakai that word haha! The workshop's manager meninggal eatah tertunda~ Got home and shawa-shawa, packed my stuffs. Wardeena minta bawa kekadai but i had to reject her pasal i'm waiting untuk kena ambil. Ea kan bali gula-gula plg saja so i told her dalam bilik ku ada gula-gula yg aku mng ah. Yg 105 biji, masih belum buka haha!

me : baik tah na gula-gula ah?

Wardeena : awu!

me : oww~ inda ea jahat ;p

Wardeena : awal-awal ea kan tumbuk aku plg skali ku marahi, baik tia

me : entah kau eyh!

Menyasal ku hahahah!

zaim came. Went to nunu! Sleepover, inda jua tidur haha! Played till it was 4. Slept at 5. Bangun at 7, makan and tidur balik hahaha! larak!! by 8 dano and wilson dtg barutah ku mandi :D Then we went to pantai berakas zzz! sleepy~


aahh~ expressionless guys! as y'all know, once in every picture, mesti ada spoiler~ kalau inda, inda sah ;p as you can see, me and muaz lah hahaha!


pian : wan tau kau si hadi pundan? macam kau?

hazwan : ya wah?!

hadi : heyy~ tedangar me toh!! manada me pundan!!!

ben : ish! you ani hadi! jgn tah terais-terais wah!! rusak rambut meyh ='(

amin : onomnomnomnom =8)


The JPB! ( Jiwang Pantai Band ) =D



aaahh! the 'monoscope' yg si jon bawa~ kan the whole time aku main masa d pantai pasal it's fun, mcm sniping rasa ku =p especially arah new trucks or leaves hahaha! wanna know what would happen if kena ambil?

apa lagi!! merajuk lah haha! membaca news paper tia ku diam-diam haha!


Deep! inda ku sadar ni aku kenadapatan menyubuk ah hahah!


Nada bnyak punya pasal~ ='(


nikmat~ abis kan saja tia haha! belum jua bnyak wah makanan awal atu =D due to heat problem haha! kraja ku menyasak arah si jon ganya wawawa! tau complain ganya ;D


Let the cook! BEGIN!!! FIGHT!


Ayyub Najwan and Jon, they were the parodies of 3 master chefs! hahaha! lawa yaw yg ayam dorang masak ah =') the most lawa ayam ever!! for the day ;p


I'm a bit confuse here, it's either drang ani kan melumpat or kan landing, or was it just different poses from everybody? haha!


Bah atu nar!! sadang tah sudah tu hahaha!


i thought kami sana ani mcm for 2 hours saja, skalinya sampai kul 2 wah haha! went back to nunu's ambil barang bola and then menglait. Played till 4~ jogged to the other side untuk beli air twice, kapih-kapih haha! Sir Alex Ferguson limbang was high on the day, antah salah minum kali anak ani haha!

ikut fatlee from there, awal-awal went to muaz, then mine, then joules and back to nunu's. Kami ambil brg saja haha! pasal kan extend holiday lagi wawawa! Our plan was mandi then tidur since most of us nada cukup tidur but then after mandi kana suruh makan. Then melarat!! nada tia jadi tidur hahaha! Then them zaim pian hadi came. Makin tia. Last rombongan were amin ben and wilson


Played till it was 2. Then aku tidur. Nada semana-mana ada tia si wilson bangun kan. It was 4 kali sudah, makan indomee kan! hahaha! drang masak. Lapas makan tidur tia ku. Bangun at 9, them ben amin hadi ilang dah. Zaim and pian masa kul 2 plang dah balik. So everybody was busy doing our own stuffs. Aku online, ayyub with the cards, muaz with the non-stop final countdown on keyboard! gila wah!! haha! and joules siuk sendiri ketawa melabang on big bang ;p


I think i went back to sleep around that time, half asleep lah pasal tedangar saja wah apa yg si muaz buat haha! this time with ayyub! antah!!! mizan then came. He played for 2 games and then kami checkout from nunu ikut ea :D Sent muaz then joules to bowling then aku. TQ zan haha!


So at home, kraja ku tidur bangun saja, most of the time tidur plg ganya haha! BYE! =p

No comments: