Wednesday, December 8, 2010

i don't care cause right now you're mine

It's 5AM


Hello! I'm not feeling healthy btw, getting worse day by day. The coughing is increasing while flu decreasing, but ok lah daripada both increase~ :D ganya annoying -_-' Did i get bitten by a zombie? sama wah effectnya mcm dalam movie ah haha!


OK, 1st thing 1st


HAPPY BELATED BIRTHDAY to me AYAHNDA ;) LLCFs =p

Sunday, woke up at around 11 kali and still at amin's, lol! atu batah jua ah kami sana atu~ Bought nasi katok with dano for others also, kelaparan wah and malas kan masak~ bejuritan saja lagi karang haha! Cleaning campaign di rumahnya pun aku nada masa tu pasal jalan ke kadai haha! Skill~ ;D


Got futsal at kebajikan ptg atu, pukul 2 plg start but masa atu barutah kan jalan dari rumah si amin haha! biasaler! That's how bruneian roll kali ah, buuleeyhh~ :p but kami jua lakat yg awal dtg -_-' total that came were 9~ nada cukup utk 2 teams so kami main against org sana saja. It was fun :) with the ratio of 5-10:1 ;p NVM


I planned kan balik rumah dulu after that and si dano kan tag along with me but before that ambil barang dulu at amin's. Masa sana, si amin belum dtg, they were at hadi mengambil barang and we found out that rumahnya nada bekunci -_-' so paksa lah kami tunggu ea balik. Batah!! me and dano mandi tah dulu sana. While waiting for them, i fell asleep. Woke up drang dtg dah and nada jadi balik tarus, instead ikut drang ke gaydong



Just knew that day rupanya the cinema betambah from 4 to 8 cinemas! Gilerss!!! atu banyak hantap! Kaya eyh hahaha! cinema 5-8 are near rizqun. Helped zaim shopping hadiah for sabrina, limpas dah panya birthdaynya ani HAHAHAHAHAHAAHA! inda apa lah, berharga jau wah, harga banaarrrr!!! =p then he treat us arah food court, $5 per person ea bagi and there were 5 of us so $25 lah, maju-maju!:p me and dano mcm package saja haha! Apa yg aku order, mesti ea order haha! We ordered Sbinati grilled lamb w/rice and ice blended milo. The drinks lagi mahal dari the foods LOL!




Balik ikut amin while penumpang zaim went to ambil ayyub~ Then macam biasalah main sampai menyubuh


Monday, was supposed to go to the beach for benny's party-at-the-beach but then kami akhir bangun haha! Dano sana dah awal ikut si shrek. Si ayyub yg kesian, ea ganya awal bangun and kelaparan, so he went jalan kaki to the nearest restaurant to please himself haha! Took about 5 minute of walking katanya. That ptg we went to gaydong again and ate at McD, knyang eyh banar ganya the chili sauce wasn't McD at all -_-' lain ah and manis lagi tu -_-'


Masa jalan-jalan my slipper putus! Deep! Mcm masa ngam-ngam duduk arah tangga ah, aku buka right slipper ku and tarus angkat, antah why i did that and ngam-ngam tarus putus kan!!! straight cut lagi tu! mcm kena potong =O tried fixing it by burning and tamu kan but that only helps for a few miles, eyyah! mcm jauh saja bejalan ah haha!


Goodbye preng! this is the end of our journey i guess =') Fly away tah, since gambar wings kan tu? HAHA!


From gaydong ambil aiman, and went to joules, partaayyy!!! the nasi cornbeef and sausage was so so nyaman! ayam nada ku sempat rasa pasal i was so so full sudah, ken melatup ganya inda parut ah haha! Played band hero / rock band, sama saja lah :p


Yea Mannnn!! ;p


Had PES2011 tournament, and i was crowned the champion with my A.S. ROMA!! woot woot!!




Balik at 1, sent aiman



Tuesday,



Most of the time movie saja,


The last episode of walking dead, season 2 tah lagi ni~









At 6.20PM amin called, kunci nya smua terkunci dalam kerita and the car keys dalam jua hahaha! So i helped him by taking the spare key arah auntynya d sa hanching then hantar arah ea. Nada plg batah, 10 minutes saja smua then habis tia. Slept around 7, gila awal! =D BYE!




i miss you Liy

No comments: