Thursday, December 30, 2010

paranoid

Najwan called me at around 11 yesterday, didn't read his earlier msg. Inda sadar, ea bawa jalan liat wayang but before that went to kiulap arah mom with nadiah and tarus tu MOF untuk uruskan something for nini. Waw! 1st time tah ku sana tu, weird haha! Sent mom back to capers pasal her friends sana so me and nadiah went to gaydongz


i was half an hour late kali for the movie but nada papa lah, gulliver jua saja and aku sudah liat! PLUS! ani kena lanja lagi ;D TQ wan! :D me chub najwan fatlee and joules~ After the movie we went to kfc, wahhh! so good! after kfc ke arcade and after arcade went back beli tickets. Yup! we watched 2 movies, the 2nd was Little Fockers


It is a very great movie for org stress =p


buuuttt!! before liat the movie we were at AVelectronics main iPad. There's this fun game, cut the rope kah? we played for like an hour kali sana haha! Gilaaa! Ke utak wah gamenya haha!


After the movie we went to coffee bean, never been there before~ nada plg ku order, kapih wawa! duduk-duduk saja watching malaysia vs indon ah. Sent joules and around 10 got home.


Tuesday? Well seharian kali ku nada makan on that day pasal most of the time aku tidur saja. Kan malam barutah bangun, atu pun pasal nunu called~ ada DoTa match against kawannya. So picked mizan up and nunu and went to RF serusop. 9.30 kali barutah start main. Melayu tah jua, kul 9 main~ kul 9 atu tah tu jalan haha! We owned!


Today? I woke up tengahhari, mandi and jalan to kedai bali kan brg nini and after that tarus to kebajikan. I arrived 15-20 minutes before 2. Futsal starts at 2. I came earlier pasal i wanna jog, so i did. 5 rounds jog and 1 round jalan. Kepisan haha!


Main against cousin si mizan. Saw Kam, ea sama siapa kah tu. Then ada rahimah! waahh!! practice ni ah, baik ni haha! It was very tiring, kurang air haha! Even dano wilson and mizan went membali for it. Tq guys! Sooo! krg LAN at nunu, tarus sleepover. SOooooo yeah~ BYE!

No comments: